Ačkoli v dnešní době existuje hodně článků a knih o marketingu, jen málo z nich se zaměřuje pouze na strategii a strategické plánování. A ještě méně jich je k dispozici v češtině. Tento web se snaží tuto mezeru překlenout tím, že poskytuje strategické porozumění toho, co strategic planner dělá, od analýzy dat až po vytvoření kreativního briefu. Cílem této webové stránky je pokrytí nástrojů a dovedností potřebných k tomu, jak se stát úspěšným stratégem.

Pokud jste tu noví, tak doporučuji sekci Planning Academy, kde vás ve 33 kapitolách podrobněji provedu náplní práce strategického plánovače. Dále tu najdete rozhovory #StrategyTalk, kde zpovídám stratégy z České republiky a Slovenska. Nejnovější sekce, kterou na webu najdete, je věnována behaviorální ekonomice a reklamě, protože s těmito poznatky můžete zlepšit všechny aspekty marketingu: od navrhování značky, přes cenotvorbu, až po výběr vhodných mediálních kanálů.

A jestli preferujete mít všechny informace z první ruky, tak je tu možnost přihlásit se k odběru newsletteru.