Jak jsem psal již dříve, planneři jsou neuvěřitelnými konzumenti psaného slova. Níže bych rád uvedl několik zdrojů, které většinou já osobně používám (nebo mám s nimi zkušenosti) k vyhledání důležitých statistik nebo nejnovějších trendů.
Novinky
Hospodářské noviny
Deník N
iRozhlas
E15
The New York Times
Agregátory trendů
trendhunter.com
cassandra.co
trendwatching.com
contagious.io (nyní se objevila česká verze)
wgsn.com
jwtintelligence.com
insight.cz
Časopisy
Respekt
Infolab
Forbes NEXT
Reportér
Statistika & My
Finmag
Wired
Harvard Business Review
McKinsey Quarterly
Výzkumy
GlobalWebIndex
Nielsen
eMarketer
Český statistický úřad
Mediaguru
Existují samozřejmě další specializované zdroje, které jsou k dispozici. Ale to závisí na kategorii, na které pracujete. Navíc se stále objevují další a další zdroje, takže se ujistěte, že aktualizujete svůj seznam alespoň jednou měsíčně. Zeptejte se vašich kolegů plannerů a kreativců, které časopisy a blogy rádi čtou kvůli inspiraci. Je to vždycky dobrý spouštěč konverzace a dá vám to lepší přehled o tom, co vaše kolegy nejvíce zajímá.